На адресу профспілки «Металургів» надійшов колективний лист від кранівників конвертерного цеху. У ньому працівники КЦ скаржаться на підвищену температуру на їх робочих місцях і непрацюючі кондиціонери. Комісія профкому з охорони праці відразу ж виїхала на місце, де факт непрацюючого обладнання підтвердився. Для оперативного реагування голова профкому профспілки «Металургів» Олег Нагорний підняв гостре питання на щоденній оперативній нараді у генерального директора.

По гарячих слідах керівник ПАТ «Дніпровський меткомбінат» Олександр Подкоритов дав розпорядження розібратися в питанні директору технічному Юрію Волошину, т.в.о. директора РСЦ Павлу Єрьоменко та головному сталеплавильнику Миколі Недбайло.

– Дивує той факт, що про непрацюючі кондиціонери керівництво конвертерного цеху начебто не знало, – каже Олег Нагорний. – Так, на двох кранах силами ЕЕРЦ РСЦ робота кондиціонерів відновлена, а решта 20? Вже сьогодні температура на окремих робочих місцях кранівників досягає +34 градуса. І це ще не спекотно. Перед літом питання працюючих кондиціонерів – найгостріше! Погано, коли локальні успіхи наші колеги підносять як загальні. Важливо говорити не тільки про вигідне добре, але й вказувати на недоліки, які згодом потрібно усувати!

Вантажопідйомні крани є одним з найважливіших ланок ланцюжка з виробництва чавуну, сталі і прокатної продукції нашого підприємства. Без них неможливий сам металургійний процес, ці помічники-велетні полегшують працю металурга.

Для того щоб поліпшити умови праці самих машиністів кранів, завод-виробник обладнав кабіни кондиціонерами, тому що при розливанні або заливці сталі температура на робочому місці самого кранівника може перевищувати 40 градусів. На жаль, на сьогоднішній день в конвертерному цеху в даному питанні ситуація «плачевна».

  • Крани міксерного відділення №1 та №2 – кондиціонери не працюють, вийшло з ладу електрообладнання, задіяне в пуску в роботу системи охолодження (котушки 380V, автоматичні вимикачі 25А), самі пускові кнопки зашлаковані і не виконують своє призначення.
  • Шихтове відділення, крани №№ 7, 8, 9 – не заправлені своєчасно хладоном, тому не працюють.
  • Конвертерне відділення, заливальні крани №12 і №13 – відсутній хладон в системі, на крані №14 кондиціонер просто відключений.
  • Дільниця УПК-1, кран №27 – відсутній хладон.
  • Дільниця УПК-2, кран №29 – відсутній хладон.
  • Дільниця МБЛЗ, розливний кран №35, крани №№ 24, 38, 38а – витік хладону, тому кондиціонери не працюють.
  • Пратцен-крани №№ 43, 44, 45, 46 – необхідна заправка хладоном.
  • Кран №47 – кондиціонер не встановлено.
  • Шлакова яма, крани №31 і №32 – необхідна ревізія пускового обладнання кондиціонерів і заправка охолоджувальною рідиною.

Дивлячись на все перераховане вище створюється враження, що машиністи кранів просто нікому не потрібні!